Gwarancja i serwis
Większość produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to najszybszy proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, w obecności kuriera spisz protokół, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.602350033.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządź protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- Reklamowany towar powinien zostać przez Kupującego odpowiednio przygotowany, tj. być czysty i zdezynfekowany. Przesłanie towaru niespełniającego powyższych wymogów będzie pociągało za sobą konieczność jego uprzedniego zdezynfekowania. Dostarczenie przez Kupującego towaru brudnego będzie skutkowało obciążeniem go kosztami dezynfekcji przeprowadzonej przez Sprzedawcę w wysokości 40,00 zł, płatne niezwłocznie po przesłaniu zawiadomienia. Zw względu na sytuacje epidemiologiczną do kwestii bezpieczeństwa podchodzimy
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
- Koszt przesyłki do sklepu organizuje i ponosi klient, natomiast w przypadku uznanej reklamacji zwrócimy koszty dostarczenia produktu do sklepu: na podstawie paragonu lub faktury oraz oświadczenia z podanym nr konta. Pokrywamy koszt przesyłki do 18 zł, chyba że produkt wymaga specjalistycznego transportu lub gabaryty przekraczają standardowe wymiary przesyłki kurierskiej.
- Uwaga: nie odbieramy przesyłek pobraniowych ani z opłatą odbiorcy.
- Gwarancji nie podlegają części zamienne oraz zestawy naprawcze do urządzeń.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@myjezeby.pl lub telefonicznie: +48.602350033. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Uwaga!
Zwrotowi nie podlegają, ze względu na ochronę zdrowia i higienę, rozpieczętowane: szczoteczki, końcówki do szczoteczek elektrycznych i irygatorów, pasty, płyny do zębów, inne środki higieny jamy ustnej oraz urządzenia, których użycie wymaga kontaktu z ciałem/ tkankami (np. golarki, depilatory, masażery, termometry klasyczne, itp.). W przypadku zwrotu urządzenia bez kompletu oryginalnych końcówek, nasadek itp., zapakowanych fabrycznie, zwrócimy kwotę pomniejszoną o ich wartość.
Zwrotowi nie podlegają części zamienne oraz zestawy naprawcze.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia zwrotu.
- Odeślij na nasz adres (Denta-line, 05-082 Babice Nowe, ul. Ogrodnicza 6) zakupiony produkt w nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu, wraz z całą jego zawartością. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzyj chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- Uwaga: nie odbieramy przesyłek pobraniowych ani z opłatą odbiorcy.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. Odbiór nieprzyjętego produktu leży w gestii kupującego.