Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Większość produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to najszybszy proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, w obecności kuriera spisz protokół, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.602350033.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządź protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. Reklamowany towar powinien zostać przez Kupującego odpowiednio przygotowany, tj. być czysty i zdezynfekowany. Przesłanie towaru niespełniającego powyższych wymogów będzie pociągało za sobą konieczność jego uprzedniego zdezynfekowania. Dostarczenie przez Kupującego towaru brudnego będzie skutkowało obciążeniem go kosztami dezynfekcji przeprowadzonej przez Sprzedawcę w wysokości 40,00 zł, płatne niezwłocznie po przesłaniu zawiadomienia. Zw względu na sytuacje epidemiologiczną do kwestii bezpieczeństwa podchodzimy 
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 
  6. Koszt przesyłki do sklepu organizuje i ponosi klient, natomiast w przypadku uznanej reklamacji zwrócimy koszty dostarczenia produktu do sklepu: na podstawie paragonu lub faktury oraz oświadczenia z podanym nr konta. Pokrywamy koszt przesyłki do 18 zł, chyba że produkt wymaga specjalistycznego transportu lub gabaryty przekraczają standardowe wymiary przesyłki kurierskiej.
  7. Uwaga: nie odbieramy przesyłek pobraniowych ani z opłatą odbiorcy.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@myjezeby.pl lub telefonicznie: +48.602350033. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Uwaga!

Zwrotowi nie podlegają, ze względu na ochronę zdrowia i higienę, rozpieczętowane szczoteczki, końcówki do szczoteczek elektrycznych i irygatorów, pasty, płyny do zębów oraz inne środki higieny jamy ustnej. W przypadku zwrotu szczoteczki elektrycznej lub irygatora bez kompletu oryginalnych końcówek, zwrócimy kwotę pomniejszoną o ich wartość.

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia zwrotu.
  2. Odeślij na nasz adres (Denta-line, 05-082 Babice Nowe, ul. Ogrodnicza 6) zakupiony produkt w nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu, wraz z całą jego zawartością. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzyj chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  6. Uwaga: nie odbieramy przesyłek pobraniowych ani z opłatą odbiorcy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. Odbiór nieprzyjętego produktu leży w gestii kupującego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl